23 Ağustos 2012 Perşembe

(MİM)BLOG

 İlk Mim'im 
Evet arkadaşlar ikinci yazım bir mim. Sağolasın Galaxy Unnim beni mimlemiş.Biraz geçolsada yazayım dedim çünkü pazar günü ablamla şehir turuna katılıyoruz oyüzden dört-beş gün yokuz^^  

Mime gelicek olursak konusu "Blog".Blog'umun bana ne ifade ettiğini bir cümleyele anlatıp buna uygun bir resim koymalıyım.Hımm...O zaman blogumun bana ifade ettiği cümle aynen şöyle:
Hayat denilen trenin en geniş vagonu...
Evet bu mimin bana gelmesi biraz tuhaf çünkü blogumu açalı daha bir aya bile olmadı ama gerçekten böyle hissediyorum.
Trende canı sıkılanların bu vagona gelmesini tavsiye ederim.

6 yorum:

  1. evet aslında yeni bloggersın biraz tuhaf oldu bende farkındayım ama tatlım blog açmadan da blog alemindeydin tam burda olmasanda buralardaydın diye düşündüm senden de güzel bir cümle çıkar diye düşündüm :D vee çok ta haklıymışım ellerine sağlık tatlım ben arada vagona gelirim ama çaysız kurabiyesiz falan değil dimi bu vagon ona göre geleyim olmad bi pastahane ye falan uğruyayım ben :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için sağol unni^^ Vagonda açık büfemiz var elbette :D Treninin ve vagonun kapıları daima sana açık beklererim :)
      Bu arada 3. yazımı geziden döndükten sonra yayınlıycam.Yayınladığım zaman yorum atmayı unutma lütfen^^

      Sil
    2. ah 3.yazı çıksada gelsem *.*

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Haha ne tatlı ve gerçekçi bir tabir olmuş..

    YanıtlaSil
  4. Sağol^^Beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil