15 Temmuz 2013 Pazartesi

^^ BU SORUMSUZ VE TEMBEL BLOGGER'I AFFEDİN ^^

                                                BENİ AFFEDİN

Bu sorumsuz ve tembel bloggerı umarım affedersiniz :( Çünkü gerçekten mahçubum.
Sizlere biraz bu uzun arada neler yaptığımdan bahsetmek isterim :
Bu temel kardeşiniz derslerine fazla çalışmadı ve iki dönemde de teşekkür belgesi getirdi tabi yanında onur belgesiyle :D Şimdi bu nasıl oluyor yahu diyen iç sesinize cevabım: BU SAF KARDEŞİNİZ SINIF BAŞKANIYDI 

Bazen kendi cesaret ve öz güvenime bayılıyorum.Hatırlayacağınız gibi bu sene 9. sınıftım ve ben daha okulun ilk gününden kendimi belli ettim çünkü bir hafta boyunca okula sivil gittim, buda yetmezmiş gibi sınıf öğretmeni "Sınıf başkanı olmak isteyen var mı?" diye sorunca saniyelik bir duraklamadan sonra parmağımı kaldırdım.Ortada daha komik ve garip bir durum vardı buda benden başka adayın olmamasıydı:D
Tabi dokuzuncu sınıf başkanlığı kadar zor bir başkanlık olmadığını bu yıl fazlasıyla görmüş oldum.
Başkanlığı da iyi yapınca haliyle onur belgesi aldım ^^

Eveeeeet gelelim fasulyenin faydalarına...
Bu yazımda size hayatımın önemli bir bölümü olan k-pop (Boy Bands) hakkında yazı yazıcam. Umarım zevkle okur ve yorum yaparsınız ^^ Şimdiden iyi okumalar^^


                       GÖZDELERİM

                                               MBLAQ

Evet görmüş olduğunuz bu beş kişilik grup benim koyu fanı olduğum MBLAQ grubu.Bu durumdan da anlaşıldığı üzere ben koyu bir +A 'ım 

MBLAQ (Music Boys in Absolute Quality) J.Tune Entertainment'a bağlı ve Rain tarafından kurulan beş kişilik bir gruptur. MBLAQ ilk olarak 9 Ekim 2009'da Rain'in Legend of Rainism konserinde sahneye çıktı ve 14 Ekim 2009'da da ilk albümleri Just Black'i çıkardı. İlk parçaları olan Oh Yeah şarkısı büyük bir başarıya ulaşırken 10 Aralik 2009'daG.O.O.D Luv şarkılarını çıkardılar.

FOTOĞRAFLARLA TANIYALIM^^

   
 Mblaq candır,Seungho canandır^^

 Ben hala neden böyle olduklarını çözemedim ama...Bi şey söylememe izin verin Joon'un kası var anladık ama Seungho'mun suçu ne?Sorarım size..G.O ile Mir'in bakışmaları da ne öyle^^
 
 Şebeklerim yaa benim ^^ En sevdiğim fotolardan biridir kendileri ^^

Bu tarzlarına gerçekten bayılıyorum "Oh baby stay with me..."


Bu fotoyu ilk defa buraya yüklerken gördüm O.o


Bu albüm benim favorim ^^


Thunder o saçlar ne yavrum! Yakışıyo mu sana ?





Joon'a göz makyajı neden bu kadar yakışıyo?

 Güzel bir fanpic ^^
Şunların mutluluğuna bakın^^

ÜYELERİ TANIYALIM MI?

Bilenler bilir ama bilmeyenler için üyeleri (kendi yorumlarımla beraber) tanıtmak isterim^^

LİDER-VOKAL
YANG SEUNG HO


Gerçek İsim: Yang Seung Ho
Doğum tarihi: 16.10.1987, Seoul
Vücut özellikleri: 176 cm / 60kg (azcık kas yapsa iyi olur ama...)
Eğitim: Se Jong University Film Arts, (geçici süreliğine bıraktı)
Özellikler: Jimnastik (b-boy), dans, piano, gitar, kart hileleri, elektronik aletlerden anlama ve tamir etme(yapamadığın bir şey varsa çekin me söyle yavrum^^)
İlgi alanları: Müzik beğenisi, çabuk kavrama, elektronik aletler
Çekici yönü: Güçlü liderlik, dudaklar, gözler(mor halkalarına rağmen çekici)

Şimdi benim biasım bu çocuk olmasında kim olsun sorarım size?
Neden böyle dediğimi birazdan anlayacaksınız az sabredin ^^

Hakkında
Gözleri ve dudakları çok güzel. Sürekli dudaklarını yalama alışkanlığı var 
B-Boyluk, jimnastik öğrendi
6 yaşından beri mükemmel derecede piano çalıyor(Yang Chopin'im benim)
Sırf izleyerek ya da dinleyerek bir parçayı çalabiliyor, notaya ihtiyaç duymuyor.
Gitar çalabiliyor
Beatbox yapabiliyor
Bütün okul hayatı boyunca okul ve sınıf başkanıydı(Lider olacağı o zamandan belliymiş)
Elektronik aletlere dair her şeyi çok seviyor
Breakdance yapabiliyor
Kart hilesi, sihir yapabiliyor
Aegyo yapmaktan nefret ediyor
İki eliyle de yemek çubuklarını kullanabiliyor(oburum benim)
İyi futbol oynuyor 
Hapkido ve Judo öğrendi ve bu becerilerini MBLAQ üyeleri üzerinde kullandığı söyleniyor :)
iyi yemek yapan, hoş ve nazik kızlardan hoşlanıyor.(benden bahsediyo kesin)
Grup üyeleri arasında Japoncası en iyi olan o ve TOEIC(Test Of English for International 
Communication) sınavında 680 aldı.(zeki çocuğun hali bir başka canım)
Güzel çizim yapıyor.
Farelerden korkuyor 
33 yaşında evlenmek istiyor ve evlendiğinde ilk erkek çocuğu olsun istiyor çünkü Yang ailesinin 
soyadının devam etmesini istiyor.(bunların hapsini yapabilirim yeter ki müslüman ol sen canım)
Örgü örebiliyor! 
Saç kesimi, makyaj yapabiliyor.(saç modelimde değişiklik yapmak istiyodum bunu duyduğum iyi oldu)
Yemek yemeyi çok seviyor ve yemek yapmayı da biliyor(ne kadar çok ortak yönümüz var yaaaa^^)

Şimdi diyeceksiniz bunlardan bize ne ama o benim biricik biasım ve bunları yazmak istedim.Anlayışla karşılayın lütfen ^

Birazda giflere bakalım mı?





 
 Yalama o dudakları CHEBALLLLLL

Bu kadar komik olan ne? Biri bana da söylesin!


Bu çocuğun şapkalarına hastayım*.*

 Korkutmayın benim aşkımı yaaa...

 Yang Choppinim benim^^

 Türkiye'ye geleceğini duyunca tutamadı kendini Yazııııııık^^

Bu gülüşe diyecek laf bulamıyorum *.*

 Evet sen en iyisisin ^^

 YAPMAAAAA !!!!!!!!

                                                            Bak bu son uyarım ona göre!

                               
 Gözde kırparmış^^

 O dans ne yaaa O.o

 Beni göreceği için bu triplere giriyo ^^Başka açıklaması olamaz yaniii...

 Ahhh! Bu bölümde kopmuştum yaaa :D(Sesame Player)


Yaaaa Joon! Napıyon lan sen benim Biasıma >:


Ahh böyle bile çok karizmatik*.*

Ohhhh!Kıvıııııııııır,kıvııııııııır..

Toplu gif^^

Evet okurlar Seungho'dan bu kadar^^ Sizleri sıkmamak için diğer üyeleri daha kısa anlatmaya çalışıcam ^^ Gönül isterdiki buraya tüm k-pop foto albümü atayım ama bilgisayar kaldırmayabilir^^
SIRADA...

 Ana Vokal
G.O


Gerçek İsim: Jung Byung Hee

D. tarihi: 06.11.1987, Chang Won

Vücut özellikleri: 177cm / 64kg(kollarına hastayım *.*)

Eğitim: International Digital University – Leisure Sports, (devam ediyor)

Özellikler: Şarkı söyleme, dans etme

İlgi alanları: Yemek pişirme

Çekici yönü: Narin ses, espri anlayışı (cidden espri anlayışına hastayım bu çocuğun )

Hakkında
Temizlik hastalığı var.
1 saat banyo yapıyor
 Yemek yapmayı seviyor
 20 kızla çıktığına dair söylentiler var, o da çok kızla çıktığını kabul ediyo(Yalan yaa^^sırf beni kıskandırmak için diyo)
Tykeys isimli bir grupla çıkış yaptı, grup başarılı olamayıp dağıldı.
Seungho'nun ruh ikizi olduğunu düşünüyor.(Nayır,Nolamaz,Seung Ho benim)
Jtune'da ses sınavına girdiğinde sakallıydı ve sakalını kesmesini söylediler ama sonra Rain sakalını uzatmasını ve onun ahjummalar arasında çok meşhur olacağını söyledi(Evet zaten bende Mblaq'ı G.O sayesinde tanıdım.Birisi bana sakallı birisi var bu grupta bak dedi,bakış o bakış daldım gittim valla ^^)
 Doğuştan çok güzel, hüzün verici bir sesi var.(Hayran olduğum sesler sırasında top ten'ime girebilir)
Birazda fotoğraf ve giflere bakalım dimi yanii^^

 Bazen insan sadece bir gözlük olmak ister :D


Sizi bilmem ama ben bu fotoğrafta G.O'yu Seung Seang Hun'a benzetiyorum *.*


Oyyy *.*Gülüşe bak yaaaaa^^ 



 Bildiğiniz üzere G.O Ghost dizisinde rol aldı^^Ne kadarda şirin*.*



 Yaaa benim Seung Ho'yla evlilik haberimi gördü de o yüzden bu kadar şaşırdı^^ 

Atara atar leyyyyn...


Adam kendinden geçiyo şarkı söylerken *.*


Yazık Joon' yaa...Ne çektin be Joon^^


Ajussim benim yaaa^^

Çocuğun kafasını karıştırmayım yaaa!


Kusura bakma G.O ama benim kalbim Seung Ho'ya ait ^^


Ne diyebilirim ki şebek yaaa^^


Sen ağlama dayanamam, ağlama göz bebeğim sana kıyamam...^^


Vokal, Dans
Lee Joon 



Gerçek İsim: Lee Changsun
D. tarihi: 07.02.1988, Seoul
Vücut özellikleri: 180cm / 63kg (Kaslı!Fazlasıyla^^)
Eğitim: Kyung Hee Cyber University – Faculty of Information and Communication Technology, (devam ediyor)
Özellikler: Modern dans, bale, oyunculuk, modellik
İlgi Alanları: Egzersiz yapma
Çekici yönü: Karın kasları, bakışı
Kariyer:  Ninja Assassin (2009 Holywood filmi)

Hakkında
Dansçı olarak eğitim almaya başlamıştı, özellikle bale alanında.
Banyo yapmayı pek sevmiyor.
Ninja Assassin isimli Holywood filminde Bi Rain'in küçüklüğünü oynadığı için ve ona olan benzerliğinden "Küçük Rain" olarak biliniyor.
2  T-ara üyesi Eunjung ve Hyomin ile skandala karıştı. (Eunjung  ve Joon aynı bereye sahip olduğu için, Hyomin ve Joon'un Idol Army'deki randevuları yüzünden.) 
"Evde tek başına" filminden çok etkilendiği için küçükken evinin yanmasına neden oldu ve ablasını hastahanelik etti (koridora raptiye serpmiş:).
Matematik notları çok düşüktü, okulda sıralaması 23/46.
Hala matematiği sevmiyor ve çarpım tablosunu da tam olarak bilmiyor (özel ders almasına rağmen:)
Ninja Assassin filminde vücudunu görünce kendisinden çok utandı ve çocuk gibi göründüğünü düşündü.
Ninja A.ssa.ssin filminden hatırladığı tek replik "You shouldn't do that."
Çok duygusal. Idol Army programındaki kamera şakası sonrası ağladı.
CNBlue - Yonghwa, Shinee- Jonghyun, ZE:A- Kwanghee ile iyi arkadaş.
Okulun 2. ve 3. katından atladığını ama yaralanmadığını söyledi
Herkesin 1 numarası olmak istiyor eğer değilse "Neden, neden ?? Senin için değişeceğim" diyerek o kişinin başının etini yiyiyor :) 
Boynunun sol tarafında bir beni var.
Ninja Assassin çekimleri sırasında geçirdiği kazada burnu kırıldı ve estetik ameliyat geçirmek zorunda kaldı.
Ninja A.ssa.ssin filmindeki öpüşme sahnesini NG yüzünden 70 kez tekrarlamak zorunda kaldı.
Takma adı "Kaslı Aptal".
Rain'den çok korkuyor.
Aegyo yapmayı seviyor ve bolca yapıyor :)
Heyecanlandığında kekeliyor.










  • Aslında senin hakkında pek bir şey dememem lazım. Biliyoşunuj ablam kıjıyo(bebek mod on)


    Şıııııııııt!Ablam görmesin^^


    Bu çocuk çok saf yaaa*.*


    Pışıııııııııık!


    Omo!O.o

    Bakmayın yaa!O öyle rahat ediyor belki^^






    Ahh!Bu çocuğun saf bakışları beni öldürüyo :D

    Bak,bak bakışlara bak ^^
    Kime bakıyon öyle len >:


    Adamdaki keyfe bak yaa! Yatmış çimler işten kaytarıyo ^^


    Sizi bilmem ama, bu gif bende kalp çarpıntısı yapıyo!

    Oyy! Ne diye utandın şimdi O.o

    Gerçekten anlamadı. Biri şuna neler olduğunu açıklasın^^


    Havan kime olum! Anladık sekşi ve yağuşuglusun^^

    O...o...Amerika bileti miydi? Len naptin sen yaa >: Onu bulamayanlarda var...Taammı?

    Yine o saf bakışlar (O.o)


    Bu seferki çarpıntı değil direk kıriz O.o


     Omo! Şuna bakın! Yanına Young Hwa'yı da almış suda çıb çıp yapıyolar^^






                                




    Hah! Aferin! Evrenin sırrını çözdün O.o

    Rap, Dans
    Cheondoong/Thunder


    Gerçek İsim: Park Sang Hyun
    D.tarihi: 07.10.1990
    Vücut özellikleri: 181cm / 56kg (Anlaşılan niyeti açlıktan ölmek^^)
    Eğitim: PPCHA
    Özellikler: Dans, rap, şarkı söyleme, 3 dil biliyor (Korece, İngilizce, Tagalog(Filipin dili))
    İlgi Alanları: Muzik beğenisi, söz yazma ve beste yapma
    Çekici yönü: Uzun boylu, saf/temiz oluşu

    Hakkında
    * 2NE1 Sandara Park'ın kardeşi
    * MBLAQ'e çıkışlarından 2 hafta önce katıldı ve ilk albümde Thunder'ın sesi değil eski üye Sang Bae'nin sesi kayıtlı
    * Takma adı "Ahtapot prens" çünkü sesi o çizgifilm karakterine benziyor

    *Filipinler'de büyüdü
    *Hello Kitty'yi çok seviyor ve ona SUNJA diye sesleniyor
    *Sol gözü çift göz kapaklı, diğeri tek

    *Dadoong isminde bir evcil kedisi var
    *Ramen yapmayı MBLAQ'in çıkışından bir kaç hafta önce öğrendi

    *Hiç kız arkadaşı olmadı
    *Cildine çok önem verir*IU ile çıkış öncesi trainee dönemlerini birlikte geçirdiler 
    *İnsanların ona "tatlı" demesinden nefret ediyor, "karizmatik" ya da "yakışıklı" denmesini istiyor
    *Matematiği iyi değil, çarpım tablosunu bilmiyor
    *Uykusunda havayı tekmeliyor
    *Normal kızlara göre bile çok küçük bir yüzü var
    *Çıkışından önce Wonder Girls ile Cafe Mori reklamında oynadı

    *İlk öpücüğü bir balıkla oldu :)
    *Uyku felci(karabasan olarak da bilinir) geçirdiği için Joon bazen yanında yatıyor
    *Phillipine Pasay Chung Hua Academy'ye gitti
    *Sandara'yı herhangi bir MBLAQ üyesiyle tanıştırmaktansa ölmeyi tercih edermiş :)
    *Mir'e göre Thunder'ın prens sendromu varmış ve imajına çok önem veriyormuş
    *Mir'e chucky adını vermiş
    *Müzikle uğraşmayı ve şarkı yazup müzik bestelemeyi seviyor

    *Sandara ona "Bay, köpek kakası" diye seslendiği için diğer 2NE1 üyeleri de öyle sesleniyor
    *Ses taklidi yapmayı seviyor
    Len!Naptın? Elin yüzün batmış ^^


    Ayyyk^^





    Kulaklıııııııııık! Demicem.^^ Thundeeeeeeeeeer^^


    Fes de ne güzel yakışmış benim canıma^^


    Ommmm^^Amen!


    Dizi de çok tatlıydı yaaa^^


    Evlat!Bırak o silahı (Rıza baba mod on)
    Olum ciddiyim şeytan doldurur O.o


    Oyy!Şu gülüşe,şu dişlere bakın yaaa!


    Bende istiyom yaaaaa :(




    O hediye bana dimi canım ^^(Bana değilse öldürürüm ona göre >:)


    Siyah beyaz foto da ayrı bir karizma duruyor caaaanııım^^



    Gerçekten bu çocuğun kasları yukarıda toplanmış O.o (İdol Maneger de konuşulan bir konuydu^^)

    Rap

    MİR


    Gerçek İsim: Bang Cheol Yong
    D. tarihi: 10.03.1991 Jang Seong
    Vücut özellikleri: 178cm / 60kg
    Eğitim: Kyung Hee Cyber University – Faculty of Information and Communication Technology, (devam ediyor)
    Özellikler: Şarkı söyleme, dans, rap
    İlgi alanları: Şaka/espri çalışma
    Çekici özellik: Kalın ses, espri anlayışı

    Hakkında
    Takma adı "Bangaji" ("Gangaji" = yavru köpek kelimesinden geliyor)
    Oyuncu Go Eun Ah'ın kardeşi 
    Mir'in kayınbiraderi (büyük ablasının kocası) JTUNE'un CEO'su olduğu için seçmelere katılmadan MBLAQ'e girdi.
    Ayağı çok kokuyormuş :)
    Çok iyi bir rapçi olmak istiyor, rol modeli olarak Supreme Team ve Dokki'yi görüyor
    FT Island - Hongki'ye benziyor 
    İdeal tipi SNSD - Taeyeon
    Music Boys Live In Absolute Quality diyemiyor, yani kendi grup ismini söyleyemiyor :)
    Bir dakika önce çok ciddiyken bir dakika sonra etrafta zıplıyor olabilir :)
    Grubun yüzü, söylediğine göre birçok insan onu lider sanıp imzalaması için albümü ona uzatıyormuş
    Birşeyleri ısırmayı seviyor
    Çok romantik ve tatlı olabilirmiş :)
    Mir'in Hajin isminde bir yeğeni var ve onun "amca" diye seslenişini çok seviyor
    Ailesine çok bağlı, annesi gibi biriyle evlenmek istiyor
    Mir annesine bir daha yurtlarına gelmemesini söylemiş çünkü annesi üyelerin imzasını alıp satıyormuş :D
    Mir traineeyken Seul'den aldığı 30 TL değerindeki t-shirtleri okulunda bunlar Seul t-shirti diyerek 100 TL'ye satıyormuş :)
    Mir bir keresinden kız arkadaşıyla randevuya çıkabilmek için inek sattı :D
    Diğer MBLAQ üyeleri Mir'e utanmaz maknae diyorlar :)
    2 ablası var
    Mir koyu bir G.O.D fanı, gruptaki üyeleri So Hoyoung, &Yoon Gyesang
    Gittiği bir G.O.D konserinden üyelerin içtiği su şişelerinden almayı başardı :)
    İğne olmaktan korkuyor
    En sevdiği renk kahverengi
    Big Bang- Seungri'nin fanı :D
    Mir'in en sevdiği mangalar one piece, naruto, bleach, psyren ve hayao mizaki
    Sık sık telefonunu kaybedip diğer üyelere "beni arayın" diyor ama telefonu genelde sessizde oluyormuş

    Mir'i kaybettiğimiz anlar...




     Bu şarkıdaki rap kısımlarına bayılıyorum (Monalisa albümündeki I dont now şarkısı)
    Aynı ablası yaaa^^



     Ne yapmak istediğini hala çözebilmiş değilim O.o




     O kupalardan istiyorum *.*

    Yeğeni çok şirin yaaa^^


    Sende mi Bürütüs^^ Olum yalamayın diyom şu dudaklarınızı >:



    Onu istiyoruuuuuum^^(Elbette kamerayı(!)) 

    Bu ne yaaaa! Aşiret misiniz siz?


    Kızlarım amcalarıyla beraber...(Babalarının kim olduğunu söylememe gerek yok snırım^^)


     Gel gel... Merak etme ter kokmuyosun^^

    Bu selcasına bayılıyorum*.*(acaba neden?)


    Aha! Naruto'nun ikiz kardeşini bulduk O.o



    Bu yazı biraz uzun olmuş olabilir ama devamını daha kısa tutmaya çalışıcam.Yazımı okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederim.Okurlarım sizi daha fazla bekletmemek ve sıkmamak için yazımı burada kesiyorum ama...
    TO BE CONTİNUED!
    (Kaynak:MBLAQ turkey)

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder